Septiņas lietas!

by

Juhū! Mīļie dzīvokļabiedri, esam zirgā : Konrāds Jaukums ir iesaistījis mūs elitārajās Īsto blogeru izpriecās!

Tātad 7 lietas, ko jūs citādi nebūtu uzzinājuši par mani. 

1. Vēlīnos pusaudža gados, tomēr vēl pirms mobilo tālruņu ekspansijas, tad, kad telekarte bija tikpat ikdienišķa kā bankas karte tagad, kopā ar vēl divām draudzenēm izplēsām no mūsu kopīgā blociņa Telefonsadaļu. Kādas pacmit lapas, pierakstītas ar visnoderīgākajiem numuriem. Un apēdām visas šīs, no abām pusēm aprakstītās rūtiņu lapas. Pēc minūtēm 40, joprojām rīstoties un jūtot mutē papīra un pildspalvas tintes garšu, ierakstījām blociņā “Atvainojamies par sagādātajām neērtībām, telefonsadaļa ir izplēsta un apēsta. Neskaidrību gadījumā vērsieties pie zemākminētajām žalūzijām.” Lapiņa, atzīmēta kā “Z” un “Ž”, apēsta netika, jo mēs patiešām vairs nespējām ieēst papīru. Bet augstākminētais žalūziju numurs bija pavisam noderīgs lai no tuvākās telefonbūdas piezvanītu un pajautātu “Cik maksātu kilograms žalūziju?”.

2. Mācoties vidusskolā, reizi gadā tikām nosūtīti uz dažādām Latvijas mazpilsētām, lai dzīvotu vietējās, pārsvarā jūrskolu kopmītnēs veselu mēnesi. Jāpiebilst, ka šīs visusskolas specifika bija tāda, ka mūsu vecuma diapazons svārstījās no 18-24. Tātad vietējā Mego vai Rimi alkoholu un cigaretes varējām iegādāties legāli. Par spīti laipnajai attieksmei pārtikas veikalos, pagaidu mājās valdīja pavisam cita atmosfēra. Pēc 11tiem vakarā mums bija aizliegts pamest ne tikai kopmītnes, bet arī savas istabas. Ja kāds tika pieķerts koridorī vai ne- savā istabā, sods varēja būt pat ļoti nopietns, un ar to mēs rēķinājāmies. Pēc mēneša tikām mājās un varējām atkal nodoties darbam, būvniecībai, seksam vai vienalga kam, ko parasti dara pieauguši cilvēki. Pēc kāda laika, draudzenes Madaras mammai piezvanīja klases audzinātāja, un lika ierasties skolā, lai aprunātos. Kad Madaras mamma, drebošām rokām un pukstosu sirdi ieradās, audzinātāja paziņoja, ka angļu valodas skolotāja viņai esot teikusi ka Madaras draudzenes- ElnV un Zane esot mazpilsētā cīnijušās par Roberta mīlestību. Lieki piebilst ka Madaras mamma patiešām bija neizpratnē par sava laika šādu izmatošanu, kā arī lieki piebilst, ka nekāda cīnīšanās par Roberta mīlestību nenotika, jo Zanes un Roberta sirdis jau tad bija vienojušās kopīgā dziesmā, kas rezultējās ar 4 gadu kopdzīvi. Savukārt man nebija nekāda iemesla cīnīties par Roberta mīlestību, jo man tajā laikā jau bija puisis, bet ja kāda no jestrajām skolotājām uzzinātu, kas bija šis puisis, vai nu viņas uz vietas sajuktu prāta un nomirtu, vai arī jūs par to būtu lasījuši presē, un to nevarētu iekļaut 7lietu sarkstā. 

3. 9tajā klasē drausmgi piedzēros ,un kad mani draugi mani kopīgiem spēkiem klusiņām nesa garām manas mammas gultai uz manu istabu, es no visa spēka kliedzu “Es būšu liela maksliniece”. Liela māksliniece no manis tā arī nesanāca, šausmīgi kauns no mammas. 

4. Man leikas, es nemaz neesmu tik gudra, kā iedomājos. 

5. Es šausmīgi mīlu savu sunīti, bučiņas, sirsniņas, ņurr, murr. Pārējā laikā esmu auksta ciniķe. 

6. Joprojām ticu, ka dzīve būs pilna kaislību, aizraujošu piedzīvojumu un ka es noteikti paveikšu kaut ko ievērojamu. 

7. Man ir pumpas uz muguras, un man īstenībā liekas, es neesmu īpaši seksīga. 

Tātad: uz 7lietām es uzaicinu-

Džani no dzīvoklis vairs nepīpē

Weis’u no dzīvoklis vairs nepīpē

Jurģi no dzīvoklis vairs nepīpē

Aiju no dzīvoklis vairs nepīpē

Žuļiku Blēdi no dzīvoklis vairs nepīpē

Ritu no 10punkts15

plūmi vai nu šeit, vai jazmjūzikā

Birkas: , , , , ,

2 Atbildes to “Septiņas lietas!”

  1. santas tante Says:

    visumā interesants ieraksts. Īpaši punkts nr.3.
    p.s. Man arī liekas, ka neesi TIK gudra kā iedomājies /dēmoniski smiekli/

  2. 7 lietas | SVILPE burto ... ! Says:

    […] J. Savējais Guntis dk Mfz Lodzinjsh Rekets Deelis Marta aļa kleita Mārcis Manofstyle iFuck Elnv aļa dzīvoklis vairs nepīpē Pbs Bozons Sid.id Bbeate Datu bāzes Dabbler Rendija Toms aļa pointless Herta&Berta Alx […]

Komentēt

