Salvija mūsu dzīvoklī

by
salvija divinorum

salvija divinorum

Salvia officinalis

Salvia officinalis

Veikals Salvija

Veikals Salvija

Tā- šo pirmo salvijas veidu ir iespējams iegūt pie Elnv, jo viņai tas mētājas kurpju kastē kopā ar viskautko mazu un svarīgu, piemēram, Zirga rotaļlietām, datorlietām, kartiņām, zelta pulveri, kārtīm, saplēstiem auskariem un tur ir arī Šivas bilde, kas man ļoti iekrita acīs. Tur ir arī Veisa mašīnas maģīša rezerves vads- tagad visi zina, kur tas ir! Mākslīgie tetovējumi arī tur ir, ja nu kādam vajag.

Otro salviju jebkurš var dabūt mūsu virtuvē uz mazākā plauktiņa, kur stāv tējas un garšvielas. Gardēžu pavārgrāmatā tā esot pieminēta kādā bezdievīgi labā ēdienā, tāpēc kāds gurdinieks esot devies uz u/v Stockmann, kur tā esot iegādāta. Tagad tā rotā mūsu virtuvi. Un silda mūšu kuņģīšus.

Tā trešā Salvija ir veikals Gulbenes centrā uz Ozolu ielas. Tur agrāk  atradās intīmpreču veikals Pipariņš (to gan es pati neredzēju, jo es nenormāli ilgu laiku nebiju bijusi šajā pilsētiņā, to man pastāstīja mans Bebis). Bet tad, kad es mācījos vēl vidusskolā, tur bija diskotēka Superstars, kur pulcējās pārsvarā jaunieši no 2.vidusskolas (tautā tika saukta arī par krievu skolu, jo pārsvarā tur mācījās tikai krievu tautības jaunieši un bērni). Runāja, ka tur varot nopirkt maukas par diviem latiem. Un dažkārt tur notika Jaunās Paaudzes dievkalpojumi, bet to es īsti neatceros, vai tā bija vai nē.

Birkas: ,

4 komentāri to “Salvija mūsu dzīvoklī”

  1. santas tante Says:

    tik iedomājos…vai visās mazpilsētās krievu skolas ir ar nr. 2? Limbo ciemā arī …

  2. elnv Says:

    Salacgrīvā tādas nav. ir tikai viena skola.

  3. santas tante Says:

    kā, un kur tad krieviņi gāja? neskoloti staigāja vai mācījās latviešu skolā? Salacgrīvā baisie nacionālisti 🙂

  4. elnv Says:

    Nez, cik atceros, tur krievu nebija vispār. 5 čigāni atrastos- bet krievi, hmmm. Jau bērnudārzā naturalizējās un nebija vairs atšifrējami?

Komentēt